Serwis

Z pewnością każdy z nas doświadczył kiedy „złośliwości rzeczy martwych”. Jakoś jesteśmy w stanie to znieść jeśli dotyka nas ona w sferze prywatnej, ale sytuacja diametralnie się zmienia, gdy wkrada się ona w sferę zawodową a już drastycznie spada poziom naszej cierpliwości, gdy dzieje się to w najmniej odpowiednim momencie.

Kiedy czas na wykonanie konkretnego zadania kurczy się w zawrotnym tempie, a dodatkowo szwankujące urządzenie dzięki któremu mamy je wykonać doprowadza nas do łez, do akcji wkracza nasz SERWIS.

Z prawdziwa przyjemnością, oddajemy do Państwa dyspozycji, nowo utworzony w naszej firmie, dział serwisowy, w skład którego wchodzą znakomici technicy z wieloletnim doświadczeniem praktycznym, w zakresie napraw drukarek etykiet z roli, skanerów kodów kreskowych i terminali mobilnych. Dzięki wyrobionym kanałom dystrybucyjnym części zamiennych, nie ma dla usterki, której nie podjęlibyśmy się usunąć, w możliwie jak najkrótszym czasie.

Serwisujemy urządzenia czołowych producentów sprzętu AutoID: Zebra, SATO, Intermec, Datamax, Printronix, Citizen, CAB, Motorola / Symbol, Datalogic.

Jak działamy:

1. Jeśli masz niesprawny sprzęt, niezależnie od tego czy to będzie drukarka, skaner, czy terminal, opowiedz nam o tym: telefonicznie, za pomocą zgłoszenia serwisowego z naszej strony www, lub pisząc maila na serwis@sped-id.pl.
2. Wyślemy do Ciebie naszego kuriera po odbiór niesprawnego urządzenia – na nasz koszt.
3. Dokonamy jego diagnozy i wyceny naprawy – bezpłatnie.
4. Jeśli dasz nam zielone świtało na naprawę, przystąpimy do Natychmiastowego Działania!
5. Jeśli nie zgodzisz się na naprawę, odeślemy do Ciebie urządzenie, naszym kurierem – na nasz koszt.

Jeżeli nie jesteś w stanie wysłać do nas niesprawnego sprzętu… nie ma sprawy! Przyjedziemy do Ciebie.

Jak działa ta opcja:

1. Zbieramy od Ciebie wywiad (telefonicznie i /lub malowo) na temat modelu niesprawnego urządzenia, możliwej usterki i zakresu jej występowania.
2. Kompletujemy odpowiednie części zamienne i dokumentacje techniczną, służące do usunięcia danej usterki.
3. Wyceniamy naszą interwencję serwisową: koszt części zamiennych, robocizna, dojazd na miejsce.
4. Jeśli dasz nam zielone świtało – ruszamy!
5. Jeśli nie zgodzisz się na nasz przyjazd, wszystkie dotychczasowe koszty bierzemy na siebie.

JEŚLI KTÓREKOLWIEK Z TWOICH URZĄDZEŃ, ODMÓWI CI POSŁUSZEŃSTWA*…

WYPRÓBUJ NAS!

*- czego oczywiście nie życzymy

  • czapki na zamówienie
  • Czapki na zamówienie dla firm i nie tylko. Minimalne zamówienie to. efanshop.com
  • naprawa macbook łódź
  • Serwis i naprawa mac macbook iMac Łódź. Odzysk danych, instalacje. fixme.com.pl